Case: Naviva Kraamzorg
Een van de belangrijkste keuzes die aanstaande ouders tijdens de zwangerschap maken, is welke kraamzorg zij kiezen. Dit is namelijk van grote invloed op de eerste week als kersverse ouder. Op 24Baby.nl streven we er daarom naar zo uitgebreid mogelijk te informeren over de kraamzorg en kraamweek. We zijn dan ook erg blij dat we sinds eind 2018 een sterke partner op dit gebied hebben gevonden: Naviva Kraamzorg.
Laura, campagnemanager bij 24Baby.nl: “Naviva Kraamzorg is een van de grootste aanbieders van kraamzorg in Nederland. Het doel van Naviva is om persoonlijke zorg te bieden op een ontspannen manier. We kunnen ons geen betere partner op het gebied van kraamzorg bedenken en zijn erg trots op de huidige samenwerking.”
Doelstelling campagne
Naviva zocht een platform dat middenin de doelgroep staat en, net als zij, kwaliteit en betrouwbaarheid hoog in het vaandel heeft staan. Het doel van de campagne is om meer zichtbaarheid te creëren voor het werk van Naviva en haar expertise meer aan het licht te brengen. Dankzij de campagne moet bijna elke zwangere vrouw in het werkgebied van Naviva hebben gehoord én een goed gevoel bij Naviva hebben.
Aanpak
Door het inzetten van meerdere uitingen is Naviva breed zichtbaar op 24Baby.nl. Daarbij ligt de focus op uitingen die zichtbaar zijn in het eerste trimester. Dat is namelijk de periode waarin zwangere vrouwen zich informeren over kraamzorg. Een aantal voorbeelden:
- In de zwangerschapskalender is Naviva zichtbaar in het begin van de zwangerschap (bijvoorbeeld: ‘10 weken zwanger‘)
- Het publiceren en promoten van nieuwe artikelen over kraamzorg (bijvoorbeeld: ‘Kraamzorg regelen’)
- Uitingen in relevante artikelen die aan het begin van de zwangerschap worden gelezen (bijvoorbeeld: ‘Checklist zwangerschap’)
- Uitingen in de nieuwsbrieven van bepaalde zwangerschapsweken
- Het delen van how-to-video’s (gemaakt door Naviva) over belangrijke onderwerpen waar ouders in de eerste weken mee te maken krijgen (bedje opmaken, verschonen, badderen, voeding, etc.)

Resultaat
Binnen 8 maanden zijn ruim 880.000 views gerealiseerd voor de uitingen van Naviva en meer dan 9.000 kliks naar de website van Naviva. Hiermee leveren we een significante bijdrage aan de naamsbekendheid en zichtbaarheid van Naviva onder de doelgroep.
Meer informatie
Lees meer over onze samenwerking met Naviva.
Meer cases
Lees ook onze cases van Nestlé Babyvoeding en Davitamon. Heb je zelf een interessante case? Neem contact met ons op via adverteren@24baby.nl en wij denken graag met je mee.