Update 24Baby-app: nieuwe tijdlijn en 33 miljoen pageviews

Sinds augustus (aanstaande) ouders binnen de 24Baby-app content te zien die op de dag nauwkeurig op hun situatie is afgestemd. Met de nieuwe tijdlijn kunnen wij onze content nog nauwkeuriger uitserveren én vergroten we de relevantie voor adverteerders. Hoe we dat doen? Lees snel verder!

Nieuwe tijdlijn

Per dag van de zwangerschap krijgt de gebruiker een aantal contentblokken te zien. Denk aan quizvragen, quotes, wist-je-datjes en artikelen. Iemand die 17 weken + 1 dag zwanger is, krijg zo een ander overzicht dan iemand die 17 weken + 2 dagen zwanger is. In het filmpje hieronder zie je een kort voorbeeld van de nieuwe update.

Voordelen voor gebruiker én adverteerder

Vanuit de community horen we positieve geluiden dat de content nu nóg beter aansluit op de fase waar de gebruiker op dit moment in zit. Het resultaat: hogere engagement en meer pageviews.

De tijdlijn heeft ook voor onze adverteerders een groot voordeel. Het was namelijk niet eerder mogelijk om zelfs op de dag nauwkeurig de doelgroep te bereiken met relevante en interactieve content. Hiermee vergroten we de merkzichtbaarheid en -voorkeur op het moment dat het meest relevant is.

33 miljoen pageviews per maand

De community binnen de app was er al, maar blijft snel groeien. Zo staan er inmiddels ruim 2,4 miljoen berichten in de community, worden er 33 miljoen pagina’s per maand via de app bekeken én is de app al bijna 400.000 keer gedownload. Hiermee is de app binnen korte tijd uitgegroeid tot een belangrijk platform voor (aanstaande) ouders om informatie te vinden en met anderen in contact te komen. Niet voor niets werd onze app in 2020 uitgeroepen tot Beste App!

Benieuwd wat de app voor jouw merk kan betekenen? Neem dan contact met ons op, we vertellen er graag meer over! De app kan je hier downloaden.

Benieuwd wat we voor jouw merk kunnen betekenen?

We horen graag van je!

Neem contact op